PZU po raz czwarty z rzędu zwyciężył w rankingu Top Marka, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz miesięcznik Press. Badanie wyłoniło marki najczęściej przywoływane i o najlepszym wizerunku w publikacjach prasowych.
Na ogólny wynik złożyły się punkty za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji. PZU zdystansował konkurencję w kategorii ubezpieczeń zdobywając 104 punkty – o 5 więcej niż w zeszłym roku. Druga w kolejności firma zdobyła 55 punktów.
PZU zdobył zdecydowanie najwięcej punktów za liczbę oraz zasięg publikacji, a także zajął drugie miejsce wśród czołowych marek ubezpieczeniowych pod względem wydźwięku.
„Przez kolejne lata istnienia rankingu Top Marka możemy obserwować zmianę wizerunku PZU. Jesteśmy liderem w wielu obszarach rynku, spółką z indeksu giełdowego WIG30, więc duża liczba publikacji na nasz temat nie dziwi. Badanie potwierdza jednak, że wydźwięk tych publikacji jest z roku na rok coraz lepszy. Oznacza to, że systematycznie poprawiamy nasz wizerunek w mediach” – powiedział Michał Witkowski, rzecznik PZU.
Przeprowadzone po raz szósty badanie objęło marki z 10 branż. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 230 tys. tekstów. Po raz pierwszy przygotowano również analizę publikacji w Internecie, wykorzystując 5 mln tekstów źródłowych.
Pełne wyniki rankingu dostępne są w październikowym wydaniu magazynu Press.
inf
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/pzu-utrzymuje-najlepszy-wizerunek-w-mediach